Número 87, Verán 2016

 

RGT 87
VISITE O BLOG DE CRÍTICA DA RGT

Sumario:

Editorial

A pataca quente de Rubina Queneve

Temas: Dramaturxia Galega Hoxe
Manifesto Dramaturga | Dramaturxia Galega: unha ausente no noso sistema teatral Zé Paredes |
A autoría galega no teatro representado en Galicia e a súa presenza na Internet Ricardo de la
Torre Rodríguez

Actualidade AISGE
Victimas de la ficción Sergio del Molino

Ruxerruxe
A Praza/ Esther Carrodeguas

Festivais
Galicia Escena Pro Manuel Xestoso | XXXVIII Mostra de Teatro de Cariño Óscar Gómez Mera |
XXV Festival Internacional Outono de Teatro Camilo Franco | Entrevista: Oskaras Korsunovas
Manuel Xestoso | GUIdance 2016 Afonso Becerra de Becerreá | Festivais Gil Vicente de
Guimarães 2016 Afonso Becerra de Becerreá | 27ª Feira de Títeres de Lleida Xoán C. Riobó |
Entrevista: Duda Paiva Xoán C. Riobó | Teatro Extremo: teatro de desasosego e de intervención
poética Antón Lamapereira e Xoán C. Riobó

Escena Aberta
MariTemporadas de Igualdade, Grupo Promotor Galicia Mariana Carballal | Mulleres en Acción: dezaseis
anos despois María Armesto | III Día das Galegas nas Letras (e nas táboas): María Xosé
Queizán, por unha escena feminista Lara Rozados | Entrevista: María Xosé Queizán Roi Vidal
Ponte

Obituario
Fillo de titiriteiro, a moita honra (Alfonso Silvent Fernández, 1931-2016) Comba Campoi

Espectáculos
Foucellas, de Talía Teatro Camilo Franco | Ensaio sobre a cegueira, de Sarabela Teatro Manuel
Xestoso | O noso desporto preferido-Presente, de Gonçalo Waddington Vanesa Sotelo

Libros
Lapsus, de Alfonso Pexegueiro Roi Vidal Ponte | Fondo Teatral María Casares RGT 87

Ficheiro

Textos Teatrais 84
A obediencia da muller do pastor, de Sergio Martínez Vila
XL Premi Born de Teatre

 

 



Última actualización: 8 March, 2017
Número anterior | Comments Off on Número 87, Verán 2016

Escribe o teu comentario, achega ou suxestións.

Se queres facer un comentario, achegar datos ou suxestións, por favor escríbeo no formulario de abaixo

Name (required)

Email (required)

Website

Comments

Comments are closed.

© Copyright REVISTA GALEGA DE TEATRO